(Source: kingjaffejoffer, via bae-kon)

(Source: unicornfan, via reallymang)

thetallblacknerd:

digital-joker:

billybatsonandjameshowlettsbro:

lillyloves-23:

highlights

another reason to love mark

FUCK ALL Y’ALL. MARK THE MVP

markruffalo, you are a benevolent god amongst ignorant mortals and you have my everlasting admiration, good sir.

They really tryna piss him off? Did they not see Avengers?

(Source: alexsummres, via nawyougood)

For white people who have trouble figuring out which black people deserve to live

  • Black people who get good grades
  • Black people who take care of their mothers
  • Black people who go to college
  • Black people who spend their money wisely
  • Black people who dress nicely without their pants sagging
  • Black people who don't swear at people
  • Black people who keep their hair neat and cut
  • Black people who don't resist arrest
  • Black people who wear dreads
  • Black people who steal
  • Black people who smoke weed
  • Black people who drink alcohol
  • Black people who wear hoodies
  • Black people who resist arrest
  • Black people who cuss
  • Black people who get loud
  • Black people who don't like school
  • Black people who hang out outside their homes and talk shit
  • Black people who smoke cigarettes
  • Black people drive around with their music loud
  • Black people who sag their pants
  • Black people who own guns
  • Black people who buy frivolous shit
  • Black people who don't give a damn what white people think
  • Black fucking people as a goddamn whole

everydayfixxx:

When she’s about to suck you up and pauses for a minute to throw her hair in a ponytail…

image

(via reallymang)

ruinedchildhood:

me

(Source: monicalewinskys, via ayeyoaunz)

black-american-queen:

HIS FACE THO.
Like, “did this bitch just forget all about the 1960s?”

black-american-queen:

HIS FACE THO.

Like, “did this bitch just forget all about the 1960s?”

(Source: thebluelip-blondie, via cosbyykidd)

darvinasafo:

What up Cuhz?!

What up Blood?!

We all Black.

I love us.

(via cosbyykidd)

cosbyykidd:

thisiswhiteprivilege:

softboycollective:

TUESDAY 8/19: Ferguson PD presented a table full of fabricated evidence at this morning’s press conference - allegedly seized from protestors and stopped cars. The Colt 45 Molotov with a white bandana was the crowning glory, turns out you can’t even buy glass 40’s in Missouri. Stay classy, FPD

I seriously think white supremacist are coming in the area to frame the protesters, but it could just be the cops

Bruh they are really pulling out all the stops. Why are people even supporting FPD at this point?

cosbyykidd:

milliondollarnigga:

thelonelythrone:

postracialcomments:

CNN’s Jake Tapper Telling the Truth about Ferguson

Jake Tapper exposing the truth! He earned his stripes today.

real money shit though

This is exactly what I’ve been saying.

cosbyykidd:

prettyboyshyflizzy:

LMAO my ovaries hurt from laughing so hard and im a male


You could tell he really was about to take it there then he thought, “I need this job.”

cosbyykidd:

prettyboyshyflizzy:

LMAO my ovaries hurt from laughing so hard and im a male

You could tell he really was about to take it there then he thought, “I need this job.”

hagakura:

Ferguson police: We can’t release the autopsy report because that might bias future juries.

Ferguson police: *releases footage of Brown stealing from a store and having a physical confrontation with an employee*

Ferguson police: This event has absolutely nothing to do with why Brown was killed. It’s not important at all. It obviously isn’t meant as bias either.

Everyone else:

image

(via cosbyykidd)

dntdodrugs:

redwhiteandjacked:

If you’re a guy.

And you call a woman a “bitch” in public.

And I hear you do it.

You’re gonna have a bad time. 

This is so honorable dude I bet you get your dick sucked after every time you come to the rescue

(via queefdollaz)

syrensandsizzurp:

postracialcomments:

thepoliticalfreakshow:

WASHINGTON — Missouri Gov. Jay Nixon called the National Guard to Ferguson late Sunday without letting the White House know first.

“Folks didn’t know,” an administration official told BuzzFeed Monday. “The White House did not know they were sending it in.”

Nixon gave “no heads-up,” the official said.

President Barack Obama is back at the White House today on a prescheduled break from his August vacation in Martha’s Vineyard. He’s scheduled to be briefed by Attorney General Eric Holder on the situation in Ferguson early this afternoon. Holder and the administration have been critical of the militarized response to protests in Ferguson.

Source: Evan McMorris-Santoro for Buzzfeed News

YOOOOOO

Pres. Obama needs to do something about this shit NOW

(via thefatgawd)